איפור נכון בבוקר הוא דרך נהדרת לפתוח את היום בתחושה חיובית שאת נמצאת במיטבך במראה זוהר. למרות חוש טוב לאיפור ומודעות גבוהה לטיפוח, לא כולן מצליחות להגיע למראה המושלם אליו הן שואפות, וזאת מסיבה אחת פשוטה- רובן לא מאפרות מקצועיות ולכן אין להן את הידע המקיף לגבי איפור בכל הנוגע להתאמת טכניקות וסוגים שונים של איפור לסוג העור הספציפי שלהן. ריכזנו עבורכן מספר טיפים לאיפור שיכולים לסייע לכן מאוד.

ניקוי פנים בבוקר

שטיפה יסודית של הפנים בבוקר, היא בגדר חובה כדי לאפשר לאיפור להחזיק בצורה טובה לאורך רוב שעות היום. הטיפ שלנו לשיפור פעולת הניקוי, הוא שטיפה במים שלאחריה העבירי קוביית קרח בעדינות על עור הפנים, פעולה זאת תמריץ את זרם הדם ותעניק לך מראה רענן יותר בבוקר. לאחר מכן יש לרחוץ את הפנים בסבון ופנים ולמרוח קרם לחות, מומלץ שהסבון והקרם יהיו מוצרים משלימים מאותה החברה.

שינוי גוון המייקאפ

למייקאפ תפקיד מאוד מרכזי באיפור שלך. קנית את המייקאפ האיכותי שרצית אבל הוא לא ממש מתאים לגוון עור הפנים שלך? ערבבי אותו עם מעט קרם לחות כדי לשנות את הגוון שלו לבהיר יותר. מרחי מעט ממנו על היד כדי לבדוק את הגוון שלו לאחר פעולת הדילול.

איפור הגבות

הגבות מעניקות מסגרת לפנים ולכן חשוב שיהיה להן מראה מלא, במידה ומראה הגבות צריך מעט חיזוק, כדאי שזה יהיה בדרך שתעניק לו את המראה הטבעי ביותר. אז אם את מעוניינת להעניק לגבות גוון יותר חזק אך בעל מראה לא מלאכותי, הטיפ שלנו הוא לצבוע את הגבות במעט צללית שתעשה את העבודה.

עבודה עם עפרון עיניים יבש

עפרון העיניים בדרך כלל מאבד מרכותו לאחר זמן קצר של שימוש, ומכיוון שלא סביר להחליף אותו כל שבועיים נוצר מצב של עבודה לא מדויקת עם עפרון יבש. הטיפ שלנו הוא לחמם אותו מעט באמצעות מייבש השיער כדי להשיב לו רכות לאורך זמן.

לעוד טיפים לאיפור ותחומים נוספים בטיפוח ויופי, את מוזמנת לקרוא את הכתבות הבאות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *