חשוב מאוד שכולן תדענה, שאיפור ליום יום שנחשב איפור נכון ומחמיא הוא איפור שנראה טבעי, כזה שברור שלא השקעת בו יותר מחמש דקות.
הבוקר שלנו, בעיקר למי שמתקשה להתעורר, הוא מלחיץ ודורש מאיתנו להתנהל במהירות. גם אם כיוונתם את השעון המעורר זמן רב מראש, ברגע האמת, אתם מעדיפים לבלות עוד כמה דקות במיטה . הכמה דקות האלה עלולות להפוך לחצי שעה ארוכה, כזו שמשאירה לנו דקות ספורות להתארגנות.

ואז הכל משתבש. חייבים להתקלח כדי לשטוף את הלילה ולקבל את היום החדש ברעננות ושמחה אבל מה יהיה עם האיפור? אי אפשר לוותר על ריטואל ההסוואה היומי ! בטח ובטח אם דווקא בשבוע שעבר אכלתן חופן שקדים, דבר שידוע כספק של מנה הגונה של פצעים למחרת..

איפור טבעי

אז מה עושים?

  1. לחות – ראשית, מיד לאחר המקלחת, מורחים קרם פנים ועיניים. היום יש קרמים קלילים שנספגים במהירות וזה חשוב בעיקר בימי הקיץ החמים והלחים . אי אפשר להזיע ולהתאפר בו זמנית.
  2. מייק אפ – באמת חבל אבל מעטות התברכו בעור פניה של שלגיה. מייק אפ זה מוצר חובה. חובה! המייק אפים שקיימים בשוק הם אפילו כמעט שקופים ונותנים הסוואה מינימלית שלחלוטין עושה את העבודה. אפשר למרוח עם האצבע (פריסטייל) או עם מברשת לחה. מה שעובד לכן הכי טוב. העיקר למרוח היטב ולדאוג שהגוון הוא המתאים ביותר עבורכן. איך עושים זאת? במאמר הזה..
  3. קונסילר – לא. לא להתעצל ולא להתקמצן. במקום לקנות עוד בושם מתקתק של בריטני ספירס תשקיעו כמה גרושים בהסוואה טובה לעיגולים השחורים שיש לכן מתחת לעיניים.
  4. פודרה – בתפזורת או דחוסה, לוקח בדיוק שתי שניות להעביר "ויש" עם מברשת גדולה. זה לא רק מקבע את המייקאפ, זה גם נותן לעור מראה חלק, אחיד וקורן.
  5. בשלב זה- אם עשיתן את הכל נכון, יצרתן קנבס. סבירות גדולה שמי שאוהבת את המראה החיוור/ חולני/ערפדי תשפריץ מעט בושם על צווארה ותצא לדרך, המרחיקות לכת ימשכו ליפסטיק אדום. אם את מעדיפה קצת צבע זה הזמן לסומק, מעגל ריסים ומסקרה.

לא לשכוח לסרק את הגבות! זה גם שיער!

בהצלחה

אולי יעניין אותך לקרוא גם איך לבחור צללית לעיניים