אחת המחמאות היותר אהובות על נשים בפרט ואנשים בכלל היא לא אחרת מאשר "וואו איזה עיניים", העיניים הן ראי הנפש, הן מסוגלות לכבוש ולגלות, לסקרן ולהשיג כל דבר ועיניין מתי ואיך שהן רוצות.

אך מה לעשות שלא כולן נולדו עם עיניים חתוליות גדולות ומיוחדות שמושכות אליהן כמגנט כל ד(ג)בר הנקרה בדרכן.
אז איך משיגים את מראה העיניים המיוחל? איך הופכים עין שקועה לבולטת ומרהיבה? איך מעגלים ריסים ובאיזה מוצרים כדאי להשתמש

בשוק מוצרי הטיפוח ניתן למצוא עשרות רבות של מסקרות, מעגלות, מאריכות, מעבות, משחירות, מדגישות, מבריקות ומשלבות מספר אפקטים גם יחד.איפור עיניים

על מנת לדעת איזה מסקרה הכי תתאים לך, כל שאת צריכה הוא לשאול את עצמך מה את רוצה?

האם את רוצה ריסים שופעים? האם את רוצה ריסים שחורים? האם את רוצה ריסים מעוגלים? האם את רוצה ריסים ארוכים?
אם ענית על כל התשובות כן, את צריכה מסקרה שעושה את כל הפעולות גם יחד, אם ענית רק על חלק, חפשי ברשתות הסופר פארם ומוצרי הקוסמטיקה, מסקרות שעושות רק פעולה אחת או 2, בהתאם לצורך שלך.

טיפים לשימוש נכון במסקרה

מברשת נקייה – הכי טוב למרוח מסקרה על הריסים כאשר כמות החומר על המברשת קטנה והמברשת עצמה נקייה. אם יש לך זמן ואת רוצה מראה איכותי, נקי קודם את המברשת, שימוש במסיר איפור או מגבון איכותי יעשה את העבודה. יבשי את המברשת ולאחר מכן טבלי אותה בתוך החומר. מובטחת לך מריחה מוצלחת יותר.

שימוש ב2 סוגי מסקרות – על אף שבשוק מוצרי הטיפוח מוצעים לך עשרות רבות של מסקרות משולבות המבצעות מספר פעולות גם יחד, בשורה התחתונה אם את מחפשת את האפקט המנצח, טוב תעשי אם תשלבי 2 מריחות של מסקרות שונות. האחת משחירה ומעבה, אחרת, מאריכה ומעגלת.

שמירה על שיער הריסים – הריס הוא שיער עדין וככזה ראוי להתייחס אליו בכבוד הראוי.משיחה קבועה של המסקרה על הריסים צובעת אותם ומייפה אך באותה המידה יכולה גם לשבור את השערה. מומלץ בכל ערב לפני השינה לנקות היטב את העיניים מעודפי המסקרה, למרוח קרם עיניים איכותי ולוודא כי הוא נכנס גם אל תוך הריסים. מגן עליהם ועוטף אותם בשכבה רכב.

לא לשכוח את הריסים בקצה – על מנת שלא לפספס ריסים קטנות שנמצאות בקצה העין, מומלץ להשתמש במברשת מריחה עם שערות קצרות שתתאים במיוחד לקצה העין.

מראה ייחודי – שילוב של 2 צבעי מסקרות יוצר מראה יחודי ועוצמתי. כחול ושחור, ירוק ושחור. ועוד.

לחזרה לעמוד הראשי  טיפים לאיפור לחץ כאן 

אולי יעניין אותך לקרוא גם על איפור עיניים שקועות