נשים רבות אוהבות להתאפר והן צרכניות של מוצרי איפור רבים ומגוונים- מייקאפ, פודרה, סומק, מסקרה, רימל, אודם, צליליות,  ועוד ועוד. בשביל לשמור על מוצרי וכלי האיפור ועל מנת שהכול יהיה מסודר ונגיש, נוהגות נשים לרכוש תיק איפור, אשר יכיל במרוכז את האיפור יקר הערך (הן כספי והן רגשי) שלהן. כיום ניתן לרכוש תיק איפור אשר יתאים במדוייק לצרכים שלך, העשוי מחומרים שונים ובגדלים שונים.

 תרבות "את- צריכה"

רובנו כלל לא משתמשות ברוב המוצרים (אל תגלו לגברים…), אלו נמצאים בתיק ותורמים למשקלו, אך בפועל שימוש יומיומי בהם לא נעשה. על מנת שלא להיסחב לכל מקום עם כל האיפור אשר ברשותך, מומלץ שתגדירי לעצמך לפני בחירת התיק, מה כדאי שיהיה בתיק האיפור שלך.

 מה מכיל תיק איפור של אישה ממוצעת, ולמה בעצם המשא נהיה כל  כך כבד?

נשים אוהבות אפשרויות– קשה לנו מאוד להחליט מראש מה צבע הצללית שיתחשק לנו לשים. המשמעות? ניקח איתנו תכולת תיק איפורבתיק את כל מגוון הצלליות הקיים ברשותנו, בכדי שנוכל ברגע האמת להתאים את הגוון לאירוע, לתלבושת ובעיקר למצב הרוח.

 יש נכסים שכדאי להבליט- אמנם טבעי זה הכי הכי, ובעצם אנחנו מתעוררות בבוקר כנסיכות מתוקתקות, אבל אם נעשה שימוש במסקרה ורימל להדגשת העיניים והריסים הדבר יאפשר לנו להדגיש ולהבליט את כל היופי בו ניחנו.

השאיפה למצויינות- נשים מאמינות בשיפור מתמיד. יצא מייק אפ חדש המבטיח מראה עור חלק ומגע משי? אם לא ננסה לא נדע. מצד שני, בשלב הנסיונות לא נוכל לוותר על המייק אפ שברשותנו, על כל צרה שלא תבוא. אז כמה סוגי מייק אפ את מחזיקה ברשותך?

  אז מה בכל זאת כדי שיהיה בתיק איפור?

אנחנו ממליצות על שלושה מוצרים עליהם בשום מחיר אסור לוותר.

מסקרה, אודם וסומק.

השלושה האלה יסדרו אתכן, בכל מקום ובכל שעה.

ויסייעו לכן תמיד לשמור על מראה צעיר, נשי ונפלא.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על איפור לשבת