מי פנים: עשי זאת בעצמך

זר ורדים יכול לשמש עבור הכנה של מי פנים ריחניים ועדינים. מי ורדים משמשים לחיזוק מראה העור, עידון עור יבש ועוד. בנוסף, ניתן להכין מי פנים מורדים באופן עצמאי וכך להימנע מרכישה של תכשירים המכילים חומרים משמרים וסינתטיים. מי ורדים טהורים מופקים ברוב המקרים במכשיר זיקוק, אך בבית הם מיוצרים בצורה מעט שונה:

א. מרכיבים – על מנת להכין מי ורדים יש צורך להיערך מראש עם סיר גדול בעל מכסה תואם, לבנה גדולה, קערה, מים, קרח וכמובן עלי כותרת של זר ורדים ריחניים.

מי פנים

ב. אופן הכנה – מניחים את הלבנה במרכז הסיר הגדול ומעליו את הקערה. את עלי הורדים שמים בתחתית הסיר עד שהם מגיעים לגובה הלבנה, כאשר לאחר מכן מכסים אותם במים ואת הסיר סוגרים עם מכסה הפוך. בשלב הבא מדליקים את האש, מחכים לרתיחה ובהמשך מניחים על גבי המכסה ההפוך קוביות קרח או קרח גרוס. בשלב האחרון ורק לאחר 20 דקות מוציאים כפית מהמים, שופכים לבקבוק זכוכית וממשיכים כך עוד 20 דקות.

שימוש במים של זר ורדים

השימוש במי ורדים אינו מוגבל לצרכים קוסמטיים בלבד. ניתן להכין מי ורדים בתור קינוח או תוספת למלבי, להשתמש בהם בתור מי פנים ולשלב אותם במתכוני עוגות. מי ורדים מזוהים עם שורה ארוכה של תכונות ייחודיות ויש להם ריח וטעם דומיננטיים מאוד. יחד עם זאת, על מנת להפיק את המרב ממי ורדים כדאי להשתמש בזר ורדים עשיר וטרי.

לסיכום, הכנת מי פנים בבית מבטיחה סיפוק אדיר וחוסכת בהוצאות. את מי הורדים ניתן למרוח על הפנים לפי העדפות אישיות או המלצות של אנשי מקצוע בתחום הקוסמטיקה. ההכנה של מי הורדים אורכת בסך הכל 40 דקות והיא משתלמת בטווח הקצר והארוך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *