המטרה של החלקת שיער היא לבצע שינוי זמני או קבוע במבנה חוט השערה. השיטות הקיימות כיום מאפשרות השגת מראה וגם תחושה של שיער חלק לאורך זמן.

אפשר להבחין בין שיטות החלקת שיער לפי טכניקות כימיות ולא כימיות, אולם כדאי להיכנס אל עובי הקורה ולבדוק את המאפיינים, התכונות וההבדלים בין השיטות השונות.

מברזיל ועד צרפת – כל השיטות להחליק את השיער

החלקת שיער מתאימה למי שסובל משיער מקורזל או מתולתל ולמעשה לכל מי שמעדיף שיער חלק. הנה השיטות העיקריות:

החלקה ברזילאית – זו שיטה מקובלת עבור החלקת שיער זמנית. היא מבוססת על משיחה של השיער הרטוב בתכשירים מיוחדים לפני ייבוש בפן. החומרים חלשים יחסית והשפעתם פגה לאחר חפיפה ראשונה של השיער. החלקה ברזילאית מתאימה לאירועים מיוחדים או למי שרוצה להתנסות בסגנונות טיפוח חדשים.

החלקה יפנית – זו שיטה להחלקת שיער קבועה בה נדרש שימוש בחומרים כימיים. חומרים אלו משנים את המבנה המולקולארי של השערה והם עמידים לאורך זמן. בטכניקה של החלקה יפנית משתמשים בפורמולה כימית מיוחדת, שאינה נוגעת בקרקפת ולכן לא פוגעת בעור. בסוף התהליך חשוב להזין את השיער בחומרי טיפוח המעניקים לו ברק.

החלקת שיער

החלקת קראטין – קראטין הוא חלבון המאפשר החלקת שיער עבור אנשים ששיערם חלק באופן יחסי. זו החלקה זמנית ומשקמת המתאימה גם כאשר יש חשש לנשירת שיער.

החלקה צרפתית – לאחרונה הגיעה לישראל שיטת החלקה חדשה המבוססת על קרם ומועשרת בסרמידים. החלקה צרפתית משלבת ויטמינים וחלבונים שתפקידם להגן על סיב השערה. היא מעניקה הגנה ועיבוי לשכבת השיער החיצונית, אינה דורשת שימוש בפן או מחליק ועמידה למשך שישה חודשים.

לסיכום, מי שמתלבט לגבי שיטת החלקה שיער יכול לבחור מבין היצע רחב וטכניקות שלכל אחת מהן יתרונות וחסרונות אחרים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *