מתכוננים לקראת חג פורים ומחפשים את המראה המושלם? לא חייבים לבזבז כסף על תחפושת חד פעמית. במאמר הבא נסביר כיצד בוחרים פאות אותן ניתן ללבוש לכל אורך השנה

כיסוי ראש דמוי שיער הוא חלק בלתי נפרד מחג פורים. אך בעוד בעבר נאלצו גברים ונשים בכל הגילאים לשאת בהוצאות גבוהות על תלבושות ותחפושות חד פעמיות הכוללות כיסויים מן הסוג הזה, הרי שכיום יש אפשרות להשתמש בהן גם בהמשך.

ראשית, כיסוי ראש יכול להיות לא פחות נוח ממטפחת או כובע. אפשר להשתמש בכיסוי באירועים מיוחדים, להגיע איתו לעבודה או לפתור איתו בעיות התקרחות ושיער דליל. שנית, כיסוי ראש מיועד עבור אנשים שעוברים טיפולים רפואיים. את הכיסוי אפשר לעצב בהתאמה אישית ולשלב עם איפור, תסרוקות ומוצרי טיפוח. חג פורים הוא מהבחינה הזו הזדמנות מיוחדת לרענן את סוגי הכיסויים ולשנות תסרוקת או מראה.

פאות מושלמות לפורים

כיצד מבצעים התאמה של כיסוי ראש דמוי שיער?

הסוד של פאות מושלמות הוא התאמתן למבנה הפנים. הנה כמה טיפים שיכולים לעזור במהלך התאמה מן הסוג הזה:

א. פנים רחבות או ארוכות – ההבחנה העיקרית בתחום כיסויי ראש דמויי שיער היא בין פנים רחבות או ארוכות. על פי הפרמטר הזה יש הבדל בין גברים ונשים, היות ועבור פנים רחבות יתאימו כיסויים עם שיער חלק ועבה עם פוני צידי, בעוד עבור פנים ארוכות יתאימו כיסויים עם תספורת מדורגת. גברים יכולים לבחור את הכיסוי לפי ההעדפות האסתטיות שלהם ושיער הפנים.

ב. מבנה הגוף – אין סיבה לרכוש תחפושת לפורים לפני שמודדים אותה בחנות. במהלך המדידה יש להתייחס גם לכיסוי ראש ולהתאמתו למבנה הגוף. נשים מלאות יעדיפו כיסויי ראש קצרים, נשים גבוהות ורחבות יחפשו אחר כיסויים ארו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *