ניתוח פנים כגון מתיחה או פיסול משפר את מראה הצוואר ותורם גם לאסתטיקה של קו הלסת או איזור הלחיים. הניתוח הוא רק חידוש 101839034אחד מבין סל חידושים אחרונים המופיעים בתחום של תכשירים ומכשור עבור טיפול פנים. הסיבה העיקרית לחידושים הללו קשורה לביקוש גבוה מצד גברים ונשים בכל הגילאים. בעבר נהוג היה לברר על טיפולי פנים רק עבור נשים בגיל הזהב, אולם כיום הצורך בטיפולים מן הסוג הזה קיים בשלבים מוקדמים יותר.

מי שבוחר לבצע ניתוח פנים יכול ליהנות מיתרונות רבים. הניתוח מחזיר לפנים מראה רענן וצעיר, הוא עמיד לאורך שנים רבות והוא כמעט אינו מלווה בתופעות לוואי. ההחלמה מהניתוח מהירה והיא אינה כואבת. ההכנות לניתוח כוללות בדיקות דם שגרתיות, בדיקת רגישות לתרופות והפסקת נטילת תרופות לדילול דם.

העתיד של טיפולי פנים אסתטיים

מלבד ניתוח פנים אפשר לראות את החידושים האחרונים בתחום הטיפולים במגוון תכשירים, שיטות ומכשור:

א. קמטים – טיפול בקמטים היה מבוסס בעבר על שימוש בבוטוקס בלבד. מנגד, כיום יש חומר בשם "דיספורט" הצפוי להיות מאושר על ידי משרד הבריאות האמריקאי. את החומר מזריקים ישירות אל השריר ללא צורך בהרדמה וכך מונעים את התכווצותו.

ב. כתמי גיל או שמש – רבים מבין המטופלים המחפשים אחר תכשירים ומכשור לטיפול פנים סובלים מכתמי גיל או שמש. החידוש הבולט בתחום הוא שימוש בלייזר. הלייזר מתאים גם לבעלי עור כהה והוא נחשב בטוח לחלוטין.

ג. אקנה – גם עבור מחלת הנעורים אקנה יש חידושים מרשימים. בעיקר כדאי להזכיר טיפול בלייזר המפחית נגעים דלקתיים, או שימוש בתכשירים המכילים מרכיבים פעילים גם בגילאים מבוגרים.

לסיכום, ניתוח פנים הוא ללא ספק שיטה רפואית חדשנית אך כדאי להכיר לצידה גם אפשרויות נוספות לטיפול בפנים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *