פאות משמשות קהל יעד מגוון של נשים וגברים. אחד ההבדלים העיקריים בין סוגי הפאות מסומן בתכונות השונות של פאות יוקרה ופאות יומיומיות, אך לא כולם מבינים במה מדובר. הנה כמה מאפיינים שדרכם ניתן לבדוק את ההבדלים הללו:

א. מחיר – ההבדל הבולט ביותר בין פאות יוקרה ופאות יומיומיות הוא המחיר. העלות הגבוהה של פאות יוקרה נובעת כמובן מתכונות מסוימות שעליהן נפרט בהמשך, אך אי אפשר להתעלם מפערי מחירים של עשרות אחוזים. למעשה, חלק לא מבוטל מקהל הלקוחות יודע שמדובר על פאות יוקרה רק בגלל המחיר הגבוה שלהן.פאות יוקרה

ב. חומרי גלם – ברמה הטכנית, פאות יוקרה מיוצרות מחומרי גלם משובחים שנבחרים בקפידה על ידי אנשי מקצוע. פאות אלו מבוססות בדרך כלל על שיער אירופאי טבעי ב-100%, הן עוברות תהליך ייבוש טבעי ולא משתמשים באף סוג של חומר כימי על מנת לצפות אותן. לעומת זאת, פאות יומיומיות מיוצרות מחומרים סינתטיים.

ג. איכות – פאות יוקרה יכולות להחזיק מעמד לאורך שנים ללא צורך בתחזוקה מסובכת או השקעה של זמן. מנגד, פאות יומיומיות הן הרבה פחות איכותיות ולכן עמידותן מוגבלת. אלו פאות שבדרך כלל מספיקות לתקופה של שנה עד שנתיים בלבד.

ד. עיצוב – אפשר לראות מרחוק את ההבדלים בעיצוב בין פאות יוקרה ופאות יומיומיות. בעוד בפאות יוקרה מושקעות שעות רבות של עיצוב ודקורציה, בפאות יומיומיות מסתפקים בסגנון אחיד ובנאלי.

שילוב פאות יוקרה עם פאות יומיומיות

לאור האמור לעיל ניתן להבין מדוע השילוב בין פאות יוקרה ופאות יומיומיות הוא הפתרון המומלץ ביותר. בימי חורף סוערים וגשומים לדוגמא אין סיבה לצאת מהבית עם פאות יוקרה, בעוד לאירועי ערב אי אפשר להגיע עם פאות יומיומיות. כל מי שמשתמש בפאות צריך לשלב לפחות כמה סוגים של פאות יוקרה ופאות יומיומיות וכך להבטיח מענה לכל צורך בלתי צפוי.

לסיכום, פאות יוקרה הן פאות איכותיות שמיוצרות מחומרי גלם משובחים ויקרים. לעומת זאת, פאות יומיומיות הן זולות יותר וגם הרבה פחות עמידות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *