כולנו מכירים את המוצרים הקוסמטיים מחנויות הפארם למיניהן. אולם, יש לזכור כי המוצרים לא מגיעים אלינו כשהם פתוחים וחשופים – אלא כשהם ארוזים היטב. אם כך, איך בכלל אורזים מוצרי קוסמטיקה? מהם השיקולים בבחירת אריזה מסוימת – למשל אריזת בליסטר או אריזת קרטון, לעומת אריזות אחרות? ואיך בסוף ממקמים את המוצרים בחנות? הנה כל התהליך לפניכם.

מהתכנון ועד לידיים שלכם

תכנון האריזה – מתחילים בכך שחושבים איזו אריזה תתאים בכלל למוצר הקוסמטי. אין כיום אריזה מקובלת אחת עבור מוצרים קוסמטיים. בחלק מהמקרים למשל, תהיה העדפה לאריזות קרטון מיוחדות עבור מורצים קוסמטיים – אך בחלק מהמקרים, יהיו אלו אריזות בליסטר מפלסטיק. במקרים מסוימים תהיה העדפה ברורה לאריזות מנייר אפילו או אריזות ממתכת בחלק מהמקרים – הכל תלוי באופי המוצר, בגודל שלו, ובמותג שרוצים לשווק סביבו. זכרו כי האריזה נראית לפני המוצר והיא הפנים שלו.אריזות למוצרי קוסמטיקה

ואז זה מגיע לחנות

השלב האחרון, הוא כמובן בהובלת המוצרים עצמם כשהם ארוזים לחנויות ורשתות הפארם השונות. כעת על המוכרים לסדר היטב את האריזות על המדפים, כך שהמוצרים ייראו מושכים ויהיו אפילו בגובה המתאים עבור הלקוחות השונים. מעת לעת, בודקים כמובן אילו מוצרים נמכרים יותר ואילו פחות – ובהתאם גם עושים שינויים באריזה לאחר תקופה מסוימת.

* המאמר נכתב באדיבות אופטימום מוצרים בע"מ, מומחים באריזות ואקום פורמינג, בליסטרים ומעמדי תצוגה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *