חומצה היאלורונית הינה חומצה בעלת שימושים רבים בתחום האסתטיקה-

חומצה היאלורונית הינה חומצה בעלת מרקם ג'לי סמיך, אשר מיוצרת בגוף באופן טבעי ולה שימושים רבים הן בתחום האסתטיקה והן בתחום הבריאות. תכונותיה הטובות של החומצה הולכות ומתגלות עם השנים, ומידי שנה נוספים לה שימושים רבים.

אז האם חומצה היאלורונית טובה למילוי השפתיים?

• מדוע דווקא שימוש בחומצה היאלורונית? כיום חומצה היאלורונית הינה החומר המועדף לעיבוי שפתיים, היות והינה חומר הנמצא באופן טבעי בגופנו, אשר מיוצר באופן סינטטי לצורך טיפולים אסתטיים ורפואיים, והיא מעניקה את המראה הטוב והטבעי ביותר למילוי השפתיים.

• משך הפעולה של חומצה היאלורונית: בניגוד לסיליקון, חומצה היאלורונית מעניקה שיפור זמני בלבד במראה, אולם מפצה על כך במתן מראה טבעי, וברמת בטיחות גבוהה ביותר בטיפולים. כאשר מדובר בעיבוי שפתיים, השפעתה של החומה ההיאלורונית תמשך כחצי שנה, עם השפעה מקסימלית של שנה, זאת בשל הספקת הדם הנרחבת באזור אשר גורמת לספיגת החומר בצורה מהירה יחסית.

• תופעות לוואי: באופן כללי, השימוש בחומצה היאלורונית הינו בטוח ביותר, עם שיעור גבוהה של שביעות רצון ושיעור תופעות לוואי נמוך, אשר לרוב קשור דווקא לדרך ההזרקה ולא לשימוש בחומצה. חשוב לדעת, כי לאחר ההזרקה ניתן לצפות לנפיחות אשר תימשך כיומיים בשפתיים.

• גמישות: בניגוד לסיליקון וחומרים אחרים, חומצה היאלורונית הינה חומר אשר ניתן לשינוי, גם לאחר ההזרקה. בשל תכונה זו, גם במידה ומופיעים גושים או אסימטריה של השפתיים לאחר ההזרקה, ניתן לעשות את האזור, להזיז את החומצה ולהגיע למראה הרצוי.

חומצה היאלורונית

חומצה היאלורונית-הדרך הטובה ביותר כיום למילוי שפתיים

בשל תכונותיה של החומצה, הבטיחות שבשימוש בה, האפשרות לתקן פגמים קלים במידה והתרחשו בזמן ההזרקה, תופעות הלוואי הנדירות והתוצאה הסופית הטבעית אשר מתקבלת, החומצה ההיאלורונית נחשבת כיום לחומר הטוב ביותר למילוי השפתיים. שימוש בחומצה היאלורונית הפך לנרחב ביותר בשנים האחרונות בשלל תחומים אסתטיים וכן בשלל תחומים רפואיים, ורמת שביעות הרצון של העוברים את הטיפולים בעזרת חומצה זו גבוהה ביותר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *