כשמדובר על עיצוב גבות, כדאי שכל אישה תכיר כמה חוקי אצבע בנושא !

לצורת הגבות ועיצובן יש תפקיד מכריע במראה פנינו. הגבות יקנו לפנינו הבעה של כעוסים, מסכנים, ממורמרים וכדומה..עיצוב גבות נכון יוכל להדגיש יתרונות של מבנה פנים מחד, ולטשטש חסרונות מנגד. בכתבה שלפניכן תוכלנה למצוא כמה חוקי אצבע וטיפים חשובים, שכדאי לכולכן להכיר לפני שתיגשו למלאכה.

 

בעיצוב גבות יש לנצל את הפוטנציאל הטבעי של הגבה ולהתאים אותה למבנה הפנים האינדיבידואלי.

כשמדובר בנשים מבוגרות יותר, עיצוב גבות נכון ומותאם יוכל לסגל מראה של מתיחה ויוכל להרחיק במעט את הרווח שהצטמצם עם השנים, בין הגבה לעין. אזור העפעף שיפתח מעט יעניק מראה רענן וצעיר יותר לאישה.

באופן כללי, עיצוב הגבות צריך להתאים למבנה הפנים ולאישיות. זכרי! גבה דקה וקמורה שמתאימה למישהי שאת מכירה לא בהכרח מתאימה לך.

עיצוב גבות
באופן כללי, אין כללי עיצוב קבועים. יחד זאת, כדאי להכיר כמה חוקי אצבע:

טיפים לסידור הגבה:

  1. כדאי לבצע את עיצוב הגבות הראשון אצל קוסמטיקאית / מסדרת גבות מקצועית ולא להסתמך על הכישרון הטבעי שלך לעיצוב. כך סביר להניח שתגיעי לתוצאה הרבה יותר מדויקת, אחידה ומותאמת למבנה פניך.
    בהמשך תוכלי לשמר את קווי המתאר המעוצבים באופן עצמאי ולהסיר את השערות הסוררות עם פינצטה מידי כמה ימים.
  2. לא כדאי למרוט יותר מידי. קחי בחשבון שככל שתמרטי יותר כך יגבר הסיכוי להיווצרות קרחות קטנות. מאחר וגם עיצוב גבות הוא עניין אופנתי, יתכן שבעתיד תרצי לעבות את הגבה ולכן כדאי להשאיר לעצמך את האופציה. בכל מקרה בו כבר נוצרו קרחות קטנות כתוצאה ממריטת יתר, תוכלי להשלים ולמלא את האזור בעזרת עיפרון איפור בגוון מתאים לגבות או במקרים של גבה בהירה עדיף בעזרת צללית.
  3. אם בסך הכול את מרוצה מהמבנה הטבעי של הגבות שלך ומעוניינת יותר בסידור הגבות ולאו דווקא בסידור מחדש של מראה פניך, כדאי להקפיד ולהדגיש זאת בפני מעצבת הגבות שתטפל בך.
  4. שמרי על גבות ארוכות ככל האפשר – גבות ארוכות נחשבות לסקסיות יותר.
  5. לא מומלץ להסיר גבות בשיטה של הסרת שיער לצמיתות. קרן האור המסירה שיער בשיטה זו נוטה להתפשט ולכן עלולה להוריד יותר שיער מהרצוי באזור הטיפול. מכוון שגם בעיצוב גבות יש אופנה, לא תרצי להיתקע עם גבות דקות בלי אפשרות של לעבות אותן בעתיד בחזרה.

עיצוב גבות באמצעות איפור קבוע.

איפור קבוע הינו דבר שבכל מקרה כדאי לבצע אצל קוסמטיקאית פארא רפואית מוסמכת ובעלת ניסיון בתחום. חשוב לזכור כי במקרה של איפור קבוע, תיקון טעויות יהא קשה הרבה יותר לביצוע וכי מדובר באזור הפנים, אזור רגיש במיוחד.

יחד עם זאת, עיצוב גבות קבוע יכול להיות פתרון טוב עבור נשים שאבדו שיער בעקבות מחלה, נשים בעלות צלקות באזור הגבה, נשים מבוגרות שנוצרה אצלן נפילה בקו הגבות, נשים עם שיער בהיר במיוחד שרוצות לחסוך את איפור הגבה מידי יום ועוד.
איפור קבוע מחזיק לרוב בין 3 ל-5 שנים.

• באדיבות הקומה של אביבה – קוסמטיקאית פארא רפואית ומאפרת מקצועית מוסמכת.

לחזרה לעמוד הראשי טיפים לאיפור לחץ כאן!