עונת החתונות הגיעה ואיתה משימת בחירת הלבוש לחתונות

בחירת לבוש לחתונה אינה משימה קלה באופן כללי, וכאשר יש לך פרוטזות לרגל משימה זו הופכת לקשה הרבה יותר. כאשר בוחרים לבוש לחתונה עם רגל תותבת, יש הרבה יותר גורמים אשר צריך להתחשב בהם מאשר רק הלבוש עצמו. צריך למצוא בגד שירגיש נוח, שיישב בצורה יפה על הרגל התותבת ושנוכל להתאים לו נעליים אלגנטיות אך נוחות שיתאימו גם לצורת התותב.

טיפים לבחירת בגדים

כאשר אנו מסתכלים על בגדים לחתונה, בין אם אנחנו מתחתנים או אם אנחנו רק אורחים, נרצה להתלבש באופן אלגנטי. פתרון כללי המתאים במיוחד לבעלי פרוטזות לרגל הינו לבוש ארוך המכסה את הרגליים. הרי אף גבר לא יגיע לחתונה עם מכנסיים קצרים, ולכן נחבר מכנסיים ארוכים ואלגנטיים המכסים את הרגליים ואת הפרוטזה. לנשים, בין אם לכלה או לאורחות, נבחר שמלה ארוכה ורחבה יחסית באזור הרגל התותבת בכדי להסתיר את צורת הפרוטזה.

טיפים לבחירת נעליים

לגברים יהיה פשוט יותר לבחור נעל אלגנטית או אפילו נעל ספורט-אלגנט המתאימה לפרוטזה ומכסה אותה. נבחר נעל נוחה ויפה אשר תתאים לצורת הפרוטזה ולשאר הלבוש. עם זאת, בחירת נעליים אלגנטיות לנשים עם פרוטזות לרגל זו משימה קצת יותר קשה. לנשים מומלץ למצוא נעליים שטוחות אלגנטיות ולהתאים כיסוי קוסמטי לפרוטזה בכדי לשוות מראה של רגל אמיתית. בנוסף, ישנן פרוטזות לרגל המותאמות לנעילת נעלי עקב, במידה וחשוב לך לנעול עקבים בכדי להרגיש אלגנטית וגבוהה, ניתן למצוא פרוטזה לרגל  כזאת בחנויות ייעודיות.

טיפים להתאמת פרוטזה

ישנם סוגים שונים של פרוטזות לרגל וניתן להתאים פרוטזות מיוחדות לקראת החתונה. ישנן פרוטזות המאפשרות תנועה נוחה יותר להליכה וריקודים, המומלצות במיוחד במידה ותרצו ללכת ולרקוד הרבה בחתונה. בנוסף, בעיקר לנשים שבינינו, במידה ותרצו ללבוש שמלה קצרה או עם שסע ולחשוף קצת רגליים, ניתן לקנות כיסוי קוסמטי לפרוטזה אשר ישווה מראה טבעי לרגל התותבת.

אפשר להיות אלגנטיים ויפים למרות הרגל התותבת

משימת בחירת לבוש לחתונה תמיד תהיה מלחיצה, אבל גם אם יש לכם רגל תותבת אין מה לחשוש. ניתן לכסות בקלות פרוטזות לרגל באמצעות מכנסיים ארוכים ושמלות ארוכות, ובמקרה הצורך להתאים כיסויים קוסמטיים לרגליים התותבות. באמצעות בחירה נכונה תראו יפים ואלגנטיים ואף אחד לא ישים לב לתותב.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *