איפור עיניים לערב אינו איפור רגיל, ויש להתייחס אליו בצורה שונה מאיפור יומיומי. איפור זה הוא חלק מאיפור הפנים לאירועים המתרחשים בערב כמו: חתונות, יציאה למסיבות או אירועים רשמיים, יציאה לארוחה במסעדה, תיאטרון מופע וכדומה. איפור עיניים לערב הוא חלק מהמראה הכללי ליציאה בערב, והוא לא עומד בפני עצמו. התאורה באירועים המרחשים בערב היא תאורה חמה, וכוללת ספוטים צבעוניים השונים מאור היום או מתאורת פלורוסנט לבן. לכן, איפור עיניים לערב צריך להיות עמיד ולהיראות יותר זוהר מאיפור שגרתי של יום יום. כדי להשיג את התוצאה המבוקשת מומלץ להתאפר לאור תאורה צהובה ולא לבנה.

כמה שלבים לאיפור ערב מוצלח

כפי שנאמר איפור עיניים לערב הוא חלק מכלל האיפור לערב, ואין להפריד בין השניים. להלן כמה שלבים לאיפור ערב הכוללים גם את שלב איפור העיניים לאירועים המתרחשים בערב:

איפור עיניים לערבבנוסף לאיפור העיניים ניתן לחטב את הפנים בעזרת פודרה או צללית טבעית כהה על ידי הפיכת האיזור שמתחת לעצמות הלחיים לכהה יותר. גם סומק צריך לקבל טיפול מיוחד ומומלץ על סומק ורוד, או אפרסק או חום טבעי, ויש למזג אותו עם ההצללה שיצרתם בעצמות הלחיים. גם שימרים מעניקים לפנים מראה זוהר ואלה יכולים לשנות איפור ערב רק לטובה. יש להניח את השימר הנבחר באיזור החלק העליון של עצם הלחי והרקות בעדינות, כדי להמנע ממראה מזיע או מבריק מידי.
ולבסוף, כדי להשלים את מראה איפור הערב, יש לדאוג גם לשפתיים. לא מומלץ להדגיש גם את העיניים וגם את השפתיים. אם העיניים מודגשות מומלץ על שפתיים טבעיות ולא מודגשות ולהיפך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *