איך להתאפר היא שאלה מורכבת. איפור הינה מיומנות נרכשת, ויש מאפרות מקצועיות שהגיעו לרמת אמנות של ממש בתחום זה. איפור כולל אפשרויות ומצבים שונים שבהן אנו מעוניינות להיראות במיטבנו, ולמעשה רובינו מתאפרות בכל זמן ולכל מקום שאנו הולכות אליו. בדרך כלל אנו מחלקות את סגנון האיפור לכמה וכמה סוגים שונים, ולכל אירוע יש את הדרך איך להתאפר.

החלוקה הגסה לצורות איפור שונות יכולה להיות באופן הבא:

השאלה איך להתאפר לכל אחד מאירועים אלה היא מורכבת ותלויה לא מעט באופי האישה, סוג העור שלה, הסגנון האישי שלה, ודרך שהיא מבטאת את עצמה באמצעות האיפור. נשים רבות נעזרות במאפרות מקצועיות, כשמדובר באיפור לחתונה, לאירועים רשמיים, ואפילו כשמדובר במסיבות פורים, אבל רובינו מתאפרות בעצמנו לקראת היציאה היומיומית לעבודה, לסידורים וכדומה. במאמר זה נתמקד באיפור מהיר תוך כמה דקות שמתאים ליום יום בצורה נפלאה.

איך להתאפר נכון

איך להתאפר ביום יום תוך כמה דקות בלבד?

איפור ליום יום הוא לרוב איפור במראה טבעי. איפור טבעי מעניק מראה רענן שנראה עליכן מעולה, וללא צורך בעזרה מקצועית. איך להתאפר מהר ויעיל? זו השאלה.

ברור לכולנו שבבוקר אין זמן רב לעמוד מול הראי לצורך התאפרות. רבות מאיתנו עסוקות עד מעל לראש עם הקמת הילדים, הכנת ארוחת בוקר וכריכים, שתיית קפה מהירה מול צג המחשב וכדומה, אבל אנו לא מוותרות על המראה הרענן, שאיתו נצא לעבודה או לעיסוקים שלנו במהלך היום.

אז איך להתאפר? להלן כמה צעדים קלילים ומהירים ליצירת מראה רענן וטבעי של הפנים תוך כמה דקות בלבד:

אחרי המקלחת מומלץ להניח קרם פנים ועיניים. קרמים אלה נספגים במהירות, ויש לזה חשיבות גדולה במיוחד בעונת הקיץ החמה והלחה. לא ניתן להזיע ולהתאפר בו זמנית!

לאחר מכן יש להשתמש במייק אפ. יש בשוק מייק אפים שהם כמעט שקופים ומסווים באופן מינימאלי. אפשר למרוח את המייק אפ עם האצבע בסגנון חופשי או בעזרת מברשת לחה. כל אחת תבחר את מה שנוח לה יותר. החשוב הוא למרוח את המייק אפ היטב, ולדאוג שהגוון מתאים לעור הפנים שלכן במדויק.

לאחר המייק אפ מגיע תורו של הקונסילר. קונסילר מסתיר את העיגולים השחורים שמתחת לעיניים, ומומלץ להשקיע בקונסילר טוב ולא להתקמצן.

השלב הבא היא הפודרה. פודרה בתפזורת או דחוסה לוקח כמה שניות, כדי לעביר "יש" עם המברשת ולסיים עם זה. הפודרה מקבעת את המייק אפ, ומעניקה לעור מראה חלק, קורן ואחיד.

סך כל הפעולות הללו מביאות אתכם לקו הסיום. ניתן להשפריץ על עור הצוואר מעט בושם, ולהתחיל את היום במראה רענן וטבעי. תוספת נוספת המומלצת היא שימוש באודם ובסומק, במעגל ריסים ובמסקרה, ולסרק את הגבות – עניין של עוד דקה קצרה לכל אלה יחד.

אולי יעניין אותך לקרוא גם מה כדאי שיהיה בתיק איפור