להיראות יפה איננה משאת נפשן של נערות ונשים צעירות בלבד. להיראות יפה בכל גיל זו תחושה שמעוררת את הדימוי העצמי החיובי, את הבטחון העצמי וגורמת לתחושה טובה, גם פיזית וגם נפשית. לא מדובר על להיראות צעירה יותר או לעשות מאמצי סרק לשנות את הגיל בעיני הבריות, אלא על מראה יפה ואסתטי שהולם את הגיל ללא מורא, וללא הונאה עצמית.

אחת הדרכים היעילות להיראות יפה בגיל הזהב, כמו בכל גיל, היא על ידי לבוש הולם, שיער עשוי בהתאם לגיל ואיפור. נשים רבות נמנעות מלהשתמש באיפור בגיל זה, ואחרות עושות שימוש מוגזם באיפור מתוך מחשבה שזה יוכל להעלים קמטים או לגרום להן להיראות צעירות יותר בגיל. גישה זו מוטעית ויכולה להוביל לתוצאות הפוכות מהמקווה. על מנת להיראות טוב יש להוריד את כמות האיפור, ולא להשתמש בעודף איפור שדווקא מדגיש את הקמטים ולא מעלים אותם.

טיפים לאיפור בגיל הזהב

מספר טיפים לאיפור בגיל הזהב

לאחר שהבנו כי איפור מוגזם פועל הפוך למה שאנו מצפות, להלן מספר עצות לאיפור נכון בגיל הזהב.

• מייק אפ – ההמלצה לבעלות עור מקומט היא להיעזר במייק אפ קל ונוזלי עם עדיפות למייק אפ המכיל סרום אנטי אייג'ינג, וזאת מכיוון שככל שמתבגרים הופך עור הפנים ליותר קמיט ויותר דק. כתמי פיגמנטציה ונימי דם בולטים ניתן לכסות עם קונסילר באופן נקודתי, ובעזרת מייק אפ מוצק בגוון ירוק בהיר שיעלים את נימי הדם כליל.

• פודרה – את הפנים יש לפדר בפודרה אבקתית בלבד, ומומלץ לעשות זאת עם מברשת פדרה ולא עם פאפ. בכל מקרה אין לפדר יתר על המידה.

• עיניים – ההמלצה היא להשתמש בצבעים עדינים ולא מבריקים, ובשכבה דקה ולא עבה.

• גבות – נשים בגיל הזהב חוות הידלדלות של שיער הגבות. לא מומלץ לעשות שימוש בעיפרון כלל, אלא להניח צללית בגוון השיער ולמלא את הגבה.

• שפתיים – בגיל המבוגר נעשות השפתיים יבשות וסדוקות, ולעיתים הן גם נחרצות. על מנת לאפר שפתיים כאלה יש למרוח על השפתיים משחת לחות מרגיעה, ולהמתין עד שתיספג בעור לפני מריחת השפתון שגם אותו יש לעשות בעדינות ובשכבה דקה.

הקפדה על שימוש נכון באיפור יכולה לשוות לכל אחת בגיל הזהב מראה אסתטי ויפה שאינו נראה מגוחך כאילו ואתן רוצות להיראות לפתע צעירות בהרבה. את השנים אין להחזיר לאחור ואת זאת יודעת כל אישה בגיל הזהב. יש להתאפר, להתלבש ולעצב את השיער בהתאם לגיל ולא לחשוב שניתן לעצור את ההתבגרות בעזרת אמצעים חיצוניים שאינם עוזרים, אלא שעלולים לעשות את ההיפך.

ההרגשה הטובה שלך, זו הנפשית והפיזית מהיותך אסתטית ויפה, צריכה להיות הרגשה אמיתית, ולא מזויפת שכל אחד יכול להבחין בה, כולל את.

הכתבה בהמלצתו של ד"ר ברבר, פסיכיאטר לגיל הזהב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *