תמיד תהיתן איך שמים מסקרה? האם להתחיל מהקצה? מלמטה? מהפינה העליונה? באיזה מברשת הכי כדאי להשתמש, מאריכה או מעבה?
הנה לפניכם סקירה מלאה של איך וכיצד שמים מסקרה.

ישנם גברים רבים שאומרים כי "כל הנשים אותו דבר", אך כולנו יודעות שאין כך הדבר. בכל הקשור לתחום היופי והאופנה, הריי שההבדלים מקבלים משנה תוקף. ישנן נשים מטופחות שסוחבות איתן תיק איפור לכל מקום ולא יכולות להיתפס לרגע אחד לא מתוקתקות, לעומת כאלו שלא רגילות כלל להתאפר וגם כשהן בוחרות בכך- הן מורחות איפור עדין מאוד. בין אם את מהסוג הראשון או השני- במאמר הבא נסביר לך איך שמים מסקרה בצורה הטובה והיעילה ביותר.

מהי מסקרה ואילו סוגים קיימיםמסקרה

מסקרה, או בשמה האחר רימל, היא אותה מברשת שמיועדת לטיפוח ועידון מראה הריסים. בשוק האיפור קיימים סוגים רבים ומגוונים של מסקרות, ובהן כאלו לעיבוי ריסים, להארכת ריסים או אפילו להקטנה שלהם. שני הסוגים העיקריים הם אלו: הראשונה היא מסקרה שנועדה להעניק לריסים מראה ארוך יותר, והיא חשובה בעיקר לאלו שיש להן ריסים קצרות. הסוג השני הוא מסקרה שמעבה את הריסים, והיא מיועדת יותר לאלו בעלות ריסים דקים וארוכים שרוצות להעניק להן מראה נפוח ומלא.

אז איך שמים מסקרה ומתי- השלבים

  1. ראשית כל, אחד הדברים החשובים ביותר הוא להקפיד להסיר איפור מדיי יום ובדרך כלל בסוף היום. כך שכאשר שמים מסקרה העיניים נקיות לגמריי מאיפור מהיום הקודם.
  2. השתמשי במעגל ריסים- המכשיר הזה אמנם נראה קצת מרתיע בהתחלה, אבל הוא מעניק לריסים מגע קסם של ממש ונותן להן צורה נאה יותר.
  3. הוציאי את המברשת מהשפופרת ונגבי את השאריות בקצה המברשת.
  4. התחילי למרוח את המסקרה מקצה העין ועד לפנים העין. חשוב שתטי את הראש לאחור כדי שלא תמרחי את החומר בטעות על אזור הגבות והעפעפיים.
  5. חשוב שתרימי את הגבות. כשמורחים מסקרה בצורה לא נכונה, היא נוטה להימרח ולהיצמד לגבות.
  6. כדי ליצור מראה יפה ונעים יותר- הזיזי את המברשת מצד לצד בזמן שאת מורחת את החומר על הריסים. זה יצור מראה אחיד ומלא יותר לעין.
  7. אחד הטיפים החשובים ביותר- הקפידי להחליף מסקרה מדיי חצי שנה. החומר שבה נוטה להתייבש לאחר כמה חודשים והוא אינו אפקטיבי כבעבר.

 

 אולי יעניין אותך לקרוא גם כיצד למרוח מייקאפ