לא כולן נולדו עם כישרון מלידה לאיפור וגם לא כולן אוהבות להתאפר, אך בוא נודה באמת אנחנו כבר לא בנות 16 עם עור מושלם.. פתאום מופיעים להם כל מיני כתמים שלא הכרנו וקמטוטים באזורים שלא חשבנו שאפשר שיהיו. לכן מגיעים למצב שיש צורך לכסות וכן להתחיל לשמור יותר טוב על העור.

שמירה על עור הפנים
אז לצורך העניין קבלו כמה טיפים שיעזרו לכן למצוא את עצמכן בעולם הטיפוח והאיפור:
1. חשוב לשמור על ניקיון וטיפוח העור – בשוק קיימים מגוון מוצרים ושיטות לשמור על ניקיון עור הפנים והסרת איפור. ניתן להשתמש בחלב פנים / מי פנים להסרת שאריות איפור, מגבונים להסרת איפור, סבון פנים ועוד.

2. לחות לחות ולחות! – מריחת קרם לחות לפנים צריכה להפוך לדבר בלתי נמנע בשגרת היום שלנו. יש להתאים את סוג הקרם לסוג העור שלנו. במידה ויש עור רגיל עד יבש יש להקפיד על מריחת קרם לפחות פעמיים ביום על עור נקי. הקרם משמש גם כבסיס מצוין לאיפור ולמייק אפ. מומלץ בהחלט להשתמש בקרם לחות עם מקדם הגנה SPF בעיקר בחודשי הקיץ החמים להגנה ושמירה על עור הפנים. מפני קרני השמש.

3. קרם עיניים – לאלו מאיתנו שכבר לא בנות 27 כדאי להתחיל לשקול שימוש בקרם עיניים לאזורים מסביב לעין – שם נמצאים האויבים השקטים הקמטוטים. הקרם מסייע להאטת הזדקנות העור ומעניק מראה מבריק ובריא יותר. ואם בעיניים עסקינן, מי שרוצה להסוות את העיגולים השחורים הנגרמים מעייפות, לחץ וגיל לא לוותר על שימוש בקונסילר

4. כיסוי בסיסי – למי שמחפשת בסיס טוב לאיפור ודרך לכסות את כתמי העור ואת הפצעונים יכולה למצוא את הפיתרון במייק אפ. מומלץ מאוד להיוועץ עם יועצת יופי לגבי התאמת המייק אפ לסוג העור היות ויש כל כך הרבה סוגים המוצעים היום בשוק ושימוש במייק אפ לא מתאים יכול לגרום לפגיעה בעור וליציאת פצעונים. לדוגמה: לבחורות צעירות מומלץ להשתמש במייק אפ על בסיס מים נטול שמן להבדיל מנשים מבוגרות שדווקא צריכות מייק אפ בעל בסיס שמן יותר וכיסוי טוב יותר.

אולי יעניין אותך לקרוא עוד על איפור פנים