ניקיון פאה על ידי פאנית מומחית יכול להיות ניקיון פשוט ומהיר, אך למעשה ניתן לחסוך את המחיר שאתם משלמים לה ולנקות אותה בבית. מה זה כולל וכיצד עושים זאת נכון? אחרי המאמר הבא תבינו שהמשימה פשוטה יותר ממה שנדמה לכם.

יש להתאים את הניקיון לפאה

חשוב לציין עוד מההתחלה כי לא כל פאה יכולה לעבור ניקיון ביתי באותה צורה ויכול להיות שחלק מהפאות לא יוכלו לעבור ניקיון על ידי שמפו רגיל. חשוב לבדוק זאת כבר מקניית הפאה כאשר זהו פרמטר חשוב שיסביר לכם טוב יותר האם הפאה מתאימה לכם מבחינת התחזוקה שלה ומה שהיא דורשת. יכול להיות שפאות מסוימות יהיו איכותיות ויקרות יותר אך בטווח הארוך יהיה לכם הרה יותר קל לתחזק אותן. חשוב לזכור שניקיון לא נכון יהרוס את הפאה ולעתים באופן בלתי הפיך.

השלבים לניקיון פאה ביתי

לסרק את הפאה בעדינות

שלב חפיפת השיער והנחת המרכך צריכה להיות איטית וסבלנית כדי לא לפגוע בשערות, ויש לבצע אותן בכיוון השיער. גם את שלב הסירוק יש לבצע בדיוק באותה צורה כאשר יש תחילה לייבש את הפאה מעט ולסרק אותה בכיוון הטבעי של השיער ולא להפעיל כוח רב מידי שיכול לתלוש את השערות.

* טיפ קטן – בסוף הסירוק, יש לייבש את הפאה על הבובה כבר בצורה שתרצו שהשיער שלה יהיה מסודר, עם השביל המתאים והגבהה בלייס, במידה ויש.

הפוסט באדיבות ציפי בנאי – פאות

בהצלחה :)

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *