קוסמטיקאיות מקצועיות חייבות להשתמש בציוד ברמה גבוהה על מנת להציע שירות יעיל לקהל הלקוחות. הבחירה הנכונה של הציוד חשובה למוניטין של קוסמטיקאיות, לבידול שלהן מול המתחרות ולשביעות הרצון הסופית של קהל היעד. בתוך כך, הרבה קוסמטיקאיות מקצועיות לא יודעות איך לרכוש ציוד ולכן הן מוצאות את עצמן עם הוצאות גבוהות ולא יעילות.

הפתרון הוא להיעזר בטיפים הבאים טרם רכישת ציוד לקוסמטיקאיות:

א. הגדרת צרכים ומטרות – כל קוסמטיקאית צריכה להגדיר בקפידה את מטרות השימוש בציוד. יש למשל קוסמטיקאיות שמציעות שירותי הסרת שיער בלבד, לעומת אחרות שבוחרות להתמחות גם בטיפולי אנטי אייג'ינג. קוסמטיקאיות שיודעות איזה שירות הן עומדות להציע יכולות למקד את הצרכים שלהן ולהשיג את הציוד הרלוונטי.

ב. היכרות עם קטלוג המוצרים – חשוב מאוד להכיר את ההבדלים בין המוצרים שמופיעים בקטלוג. באופן עקרוני, החלוקה הבסיסית כוללת מכשירי אפילציה, מכשירי הסרת שיער ומכשירי אנטי אייג'ינג. זהו הציוד החשוב ביותר עבור קוסמטיקאיות מקצועיות כי מחירו גבוה ובגלל האופן שבו הוא משפיע על אופן ביצוע הטיפולים.

ג. השוואת מחירים – רכישת ציוד קוסמטיקאיות מלווה בתהליך יחסית ארוך של השוואת מחירים. בעזרת השוואת מחירים יכולות קוסמטיקאיות שונות לשמור על מסגרת התקציב ולהימנע מחריגה. את השוואת המחירים כדאי לבצע על בסיס מידע שמופיע באתרי האינטרנט ולפי ניסיון העבר.

למה חשוב לקבל המלצות על ציוד לקוסמטיקאיות?

המלצה על מכשיר להסרת שיער או לעיצוב, מיצוק והעלמת קמטים יכולה להיות שווה הרבה מאוד כסף וזמן עבור קוסמטיקאיות מקצועיות. בעזרת המלצות מן הסוג הזה הן יכולות לדעת באיזה סוג של ציוד להתמקד ועל מה לוותר. את ההמלצה רצוי לאסוף מאנשים שאפשר לסמוך עליהם וניתן ערב גם קולגות מענף הקוסמטיקה.

לבסוף, רצוי לרכוש ציוד קוסמטי מחברה אמינה עם מוניטין חיובי. רכישת הציוד מחברה אמינה מבטיחה לקוסמטיקאיות מענה לכל שאלה ופתרון לבעיות הנפוצות. בנוסף, אפשר ליצור קשר עם אנשי מכירות שונים ולקבל מהם מידע על ציוד רלוונטי. כך מכינים את הקרקע לרכישת הציוד ומוודאים בחירה מוצלחת בדגמים הקיימים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *