במקרים בהם תהיי מעוניינת לעשות החלקה לשיער, את תאלצי להוציא מאות שקלים על החלקה במספרה, ובזמן שתחכי לתורך תתהי וודאי אם במהלך התהליך, שאורך שלוש שעות, ימרחו על ראשך חומר מזיק, כמו פורמלין שהוא חומר שידוע כי לא בריא לנשום אותו.

אז אנו שמחים לגלות שהחדשות הינן מעודדות וכיום תוכלי למצוא החלקת קרטין שתוכלי לעשות לבד בבית, והיא גם ההחלקה הכי מומלצת לשיער ומטרתה – לשקם את השיער וגם לצאת יפה וחדשה!  החלקה זו הינה הראשונה מסוגה, שמכילה תכשיר החלקה שקיבל תוקף של משרד הבריאות והיא מגיעה עם מסכה טיפולית לשיקום השיער. תכשיר ההחלקה לא מכיל פורמלין או כל חומר רעיל אחר שנחשב למסוכן. עלות הערכה הינה 150 ₪ והתכולה תספיק לפחות לשני טיפולים של החלקה לראש.

מענה מושלם לשיער חלק

במקום שתוציאי  קרוב ל -1000  ש"ח על שיער חלק תוכלי לקבל את אותה התוצאה באמצעות טיפול משקם בעלות נמוכה הרבה יותר. נדגיש שגם משך הטיפול הזה יארך כשלוש שעות. נסכם שמדובר בחיסכון עצום של עלויות רבות. בהחלקה ביתית את תשבי בנחת בביתך ותעשי את הטיפול בנוחות ובהתאם לכל הוראות השימוש. ניתן ואפילו מומלץ להיעזר בחברה או בן הזוג. היה ותעשי את זה עם חברה תוכלו לעשות את זה יחד ולהפוך את כל החוויה למסיבת החלקה שאחריה תצאו חדשות ומטופחות במיוחד עם שיער חלק בלי כל חשש שמא הקרקפת או השיער יפגמו.

כמה זה עמיד?

עמידות החלקה לשיער בלונדיני תהיה תלויה בעיקר בסוג השיער ובקצב הצמיחה של השיער עצמו, בהתאם לכל אחת. שיער שהוחלק כבר בעבר יש לו סיכוי להישאר חלק לאורך זמן יותר מאשר שיער שזו פעם הראשונה שהוא הופך לחלק. ובואי נודה על האמת, גם אם השיער שלך יצמח מהר, בעלות של פחות ממאה שקלים לטיפול, תוכלי להרשות לעצמך החלקות חוזרות.

איך זה נעשה שלב אחר שלב

יש להכין מראש:

הוראות שימוש:

1.לחפוף עם שמפו קרטין – הוא השמפו שיכין את הקרקפת והשיער להחלקה. יש לייבש את השיער לגמרי.

2. באמצעות מברשת, יש למרוח את חומר ההחלקה בצורה אחידה על השיער ולהמתין שעה מומלץ לעטוף את השיער עם ניילון נצמד.

3. יש לשטוף קלות ולהשאיר את השיער עם חמשים אחוז מהחומר.

4. כעת יבשי את השיער עם פן, באופן מלא ויסודי.

5. יש לחמם את מחליק השיער ולהעביר אותו על השיער בקבוצות שיער קטנות.

6. כעת שטפי שוב את השיער רק במים פושרים.

7. מרחי את המסכה המשקמת על השיער וחכי איתה רבע שעה.

8. שטפי את המסכה במים.

9. יבשי את השיער.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *